הכירו את אדווה לבוצ'קין

הכירו את אדווה לבוצ'קין

״המשרד שלי הוא הבית השני שלי״

כמו לכל פרוייקט , כשניגשים לתכנן ,חשוב להתחיל בלשאול את השאלות הנכונות .
התשובות יובילו לתכנון מדוייק ונכון יותר עוד לפני בחירת הסגנון.
שאלות נוספות שחשוב לשאול , קשורות לרגש-והן לא פחות חשובות.
הלקוח כאן הוא לא בהכרח בעלי המשרד אלא האנשים שנכנסים אליו או לקוחות המשרד .
מי הוא הלקוח? מה היתי רוצה שירגיש בחלל? 
אלו ועוד ,הן שאלות קריטיות שמובילות לתכנון ועיצוב טוב יותר, מוצלח יותר.
 

את האהבה הגדולה לתחום התחלתי להגשים בלימודי "תכנון ועיצוב פנים" בטכניון, שבמקביל אליהם עבדתי במשרד האדריכלות של הדיקן בתל אביב. במהלך השנים התמקצעתי באדריכלות פנים ועסקתי בתכנון רהיטים ועבודות נגרות – החל מתכנון מטבחים ועד לעיצוב רהיטים מיוחדים שמצריכים שילוב של פונקציונאליות ואסתטיקה.
בשנת 2010 החלטתי להפוך את התשוקה הזאת לעסק משלי והיום אני מעניקה שירותי תכנון ועיצוב פנים לעסקים ולאנשים פרטיים. במקביל אני מלמדת את התחום במכללות ובתי ספר שונים ומעניקה שיעורים פרטיים לסטודנטים.

״ריהוט ונגרות במשרדים - אינטגרציה גאונית״

גם כאן, תכנון נכון וחקירת הצרכים במשרד , יכולים לתרום מאוד בתכנון ריהוט ונגרות במשרד. 
ניתן בקלות לאחד בין צרכים לטובת רהיט אחד, לדוגמא מטבחון עם ארכיון או מקום למדפסת וגם מקום למטאטא ,דלי ומגב.
פונקציות שונות ברהיט אחד.
כך ניתן למקסם את המקום בחללים קטנים ועדיין לתת מקום להכל מבלי לוותר על עיצוב משגע שכולם ידברו עליו..

״הסטיגמה על התאורה המשרדית״


פעם , היתה הסטיגמה ש״תאורה משרדית״ היא תאורה כחלחלה וחזקה מאוד (ויש שטוענים שלא בריאה ובטח שלא נעימה) יכולה לתרום לעובדים בחלל. היום ,זה ברור לכולנו שאין תמיד סיבה ממשית שתאורה במשרד תהיה כזו. שכן , התחושה הביתית החמימה של תאורה במשרד , משדרת הן לעובדים והן ללקוחות ולאורחי המשרד ,הרגשה טובה ונעימה יותר . ואין זה משנה אם מדובר במשרד של 30מ״ר או 1500מ״ר.