הכירו את מירב אדרי

הכירו את מירב אדרי

משירות קבע לעיצוב פנים

מירב אדרי גדלה בעיר נתניה, וכבר בתור ילדה קטנה אהבה מאוד טבע, צבעים, סדר וארגון. במהלך חייה הבוגרים שירתה 25 שנה בתפקידים שונים בצבא. “נכנסתי אליהם הביתה, למקום השמור שלהם, ברגעים משמעותיים ובזמן משברים והצלחתי במלוא הרגש להניח עבורם מסלולים אחרים לחייהם…”

בשביל מירב, בית זה יותר מרק ארבע קירות. היא מחוברת להוויה הביתית, לזרימה המשפחתית בחלל, חיה ונושמת אסתטיקה.

אהבה הגדולה שלה למקצוע גורמת ללקוחותיה לסמוך עליה בעיניים עצומות, ולהביא לידי ביטוי את כל הניסיון לפרקטיקה

לחץ לטיפים ממירב אדרי

אי במטבח, כן או לא?


מטבח שפתוח עם הסלון ופינת האוכל לרוב הופך האי ללב הבית. משמש את בני הבית לארוחות קלות בשגרה, קפה קטן של בוקר, ולאופים במטבח אין תענוג יותר גדול מלרדד בצק על משטח רציף משיש. האי נותן תוספת אחסון מצד אחד משטח עבודה מעל ומהצד השני מקום ישיבה. אז למה לא בעצם?

שולחן פינת אוכל עגול/ מלבני?תוב את הכותרת כאן

אז מאוד תלוי במקום, ישיבה בשולחן עגול נעימה לסועדים יש קשר עין בין כולם יכול להיפתח לארוחה משפחתית מורחבת. לעיתים המקום מכתיב את הצורה וסגנון בני הבית. לעיתים כדי לחסוך מקום נכון יהיה להצמיד צד אחד לקיר ולשבת בנוחות מהצד השני. ובעת אירוח אפשר לפתוח לכיוון השטח המרכזי של הבית. חשוב מאוד מעל פינת אוכל כפריט עיצובי גוף תאורה יורד יפה גם שהגוף אינו דולק

חדר שינה כמו בבית מלון.

ההרגשה שנופשים בבית מלון התחוש של חופש ופינוק. אפשר גם בבית, דירות חדשות מקבלן לעיתים נדרשת יצירתיות רבה בחדר הורים החדר קטן, בסמוך קיים חדר רחצה קטן מאוד. כדי לתת תחושה שהחדר גדול ומפנק. ממליצה להפוך את הקיר המפריד לקיר זכוכית חלקו יכול להיות עם זכוכית חלבית לשמירת הפרטיות. תאמינו לי זה יוצא מדהים.

דילוג לתוכן